Σχετικά Άρθρα
Ελληνικά Βραβεία Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον στις 3 ΔεκεμβρίουΕλληνικά Βραβεία Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής 2011-2012 Ηλιακό ψυγείο αναψυκτικών από Frigoglass και Coca Cola Τρία Έψιλον«Ταξίδι στην Πόλη του Μέλλοντος» με οδηγούς τη Frigoglass και τo WWF για 3.500 μαθητέςWWF Ελλάς-Frigoglass: εργαστήριο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για μαθητές
Νέες σημαντικές διακρίσεις έλαβε η Frigoglass για τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης και ΕΚΕ. Για τρίτη συνεχή φορά, η εταιρία διακρίθηκε στο πλαίσιο των Ελληνικών Βραβείων Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που οργανώνονται από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον (ΠΑΣΕΠΠΕ).
Η Frigoglass κατέλαβε τη 2η θέση στην κατηγορία «Προϊόν» για την EcoCantina, μια ολοκληρωμένη λύση η οποία είναι αποτέλεσμα της μακροχρόνιας επένδυσης στην καινοτομία με οικολογικό προσανατολισμό. Η EcoCantina έχει τη μορφή μικρής/λυόμενης καφετέριας και χρησιμοποιεί την ηλιακή ενέργεια για τη λειτουργία όχι μόνο των επαγγελματικών ψυγείων που στεγάζει αλλά και άλλων συσκευών όπως τηλεόραση και φορτιστές κινητών τηλεφώνων. Η λύση αυτή αναπτύχθηκε με στόχο τη διάθεση κρύων αναψυκτικών σε περιοχές με περιορισμένη πρόσβαση σε δίκτυα ηλεκτρικού και ανταποκρίνεται πλήρως όχι μόνο στις περιβαλλοντικές προκλήσεις αλλά και στις ανάγκες των κοινοτήτων που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.
Παράλληλα, η Frigoglass αναγνωρίστηκε μεταξύ των καλύτερων εισηγμένων εταιριών σε θέματα ΕΚΕ στα Βραβεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης THALES – CEO & CSR 2012, ενώ στο πλαίσιο του θεσμού «Bravo – Διάλογος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη & Αξιολόγηση της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας», η εταιρία διακρίθηκε στην κατηγορία «Προσέγγιση Συμμετόχων».
Ο κ. Πάνος Γιαννόπουλος, Chief Marketing Officer, δήλωσε: «Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν σημαντική αναγνώριση για τη Frigoglass και για όλους όσους εργάζονται στην εταιρία. Είναι μια επιβράβευση της προσπάθειάς μας να δημιουργούμε, με άξονα την προστασία του περιβάλλοντος και τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών και της κοινωνίας».
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ